فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برخی از دانشجویان سوریه که خود از اهالی این دو شهر هستند با نگارش نامه ای تلاش کرده اند فریاد استغاثه شیعیان مظلوم و بی دفاع این دو شهر را به گوش مسلمین برسانند. در بخشی از این نامه آمده: "در این دنیای وانفسا، پناهگاهی جز جمهوری اسلامی ایران نیافتیم چرا که مؤسس آن حضرت امام خمینی بزرگوار (ره) حامل پرچم مستضعفان جهان، و رهبر آن حضرت امام خامنه ای امام مظلومان جهان هستند."
دو شهر «الفوعه» و«کفریا» نزدیکی شهر ادلب و در مرز ترکیه واقع شده اند. این دو شهر ماه هاست که در محاصره گروه های ترویستی تکفیری قرار دارند و هیچگونه کمک تسلیحاتی و غذایی و دارایی به دست آنها نمی رسد. اوضاع اسفبار و دردآوری بر این دو شهر شیعه نشین حکم فرماست. روز به روز بر تعداد شهدا و مجروحانه افزوده می شود و حلقه محاصره تنگ و تنگ تر می گردد و در صورت ورود تروریست ها به آنجا، فاجعه ای دهشتناک به وقوع خواهد پیوست.


(فاصله دو شهر «الفوعه» و«کفریا» با مناطقی که در دست دولت سوریه است)



برخی از دانشجویان در حال تحصیل در ایران که خود از اهالی این دو شهر هستند، به شدت نگران اقوام و نزدیکان خویشند و با نگارش نامه ای تلاش کرده اند فریاد استغاثه شیعیان مظلوم و بی دفاع این دو شهر را به گوش مسلمین برسانند.

متن ترجمه شده این نامه که نسخه ای از آن برای پایگاه 598 ارسال گردیده است در ادامه می آید.

بنام خداوند مهربان

درود و صلوات بر پیامبر اسلام وخاندان پاکش
امام صادق (ع)  می فرمایند: حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.

إحساس مسؤولیت همه ی ما دانشجویان و طلاب دو شهر شیعه نشین «الفوعه» و«کفریا» ، مقیم جمهوری اسلامی ایران را بر آن داشته تا مصیبت وارد شده بر خانواده ها وعزیزانمان را به کسانی که با ما احساس همدردی می کنند منتقل کرده  و برای حل مشکل آنان بکوشیم.

چرا که ما شیعیان أیتام آل محمد بوده و بعد از خدا کسی جز شما مردم ایران، همدرد و غم خواری نداریم، و روا نیست با این مصیبت تنها رها شویم.

در این روزها وپس از تصرف مناطق همجوار دو شهر الفوعه وکفریا به دست تروریستهای وحشی وبی دین، ناموس وجان بیش از چهل هزار شیعه وبه همراه پناهندگانی ازدیگر شهر اشغال شده،  در معرض تهدید جدی  قرار گرفته است. اگر امروز برای نجات جان و شرف این مردم بی گناه، سرعت عمل به خرج داده نشود فاجعه ای رخ خواهد داد که تاریخ هرگز آن را فراموش نخواهد کرد، حادثه تلخی مثل آنچه بر شیعیان شهر حلب ،حطلة و بصرى الشام و... واقع شد .



نقش رزمندگان «الفوعه» و «کفریا» در مقابله با تکفیری ها

از زمان شروع بحران سوریه وآغاز جنگ، مرزهای شمالی همجوار با کشور ترکیه ، به عنوان منطقه ای استراتژیک و مسیر ارتباطی گروه های تروریستی با حامیان خارجی آن ها مورد توجه تمام آنها بوده است ، از این رو تسلط کامل بر این منطقه برای سیطره وتصرف مراکز استان های مرزی به خصوص شهر ادلب، یک از اهداف مهم تروریستها بوده است، أما وجود دو شهر شیعه نشین الفوعه وکفریا، با بیش از چهل هزار نفر جمعیت و هزاران رزمنده جان بر کف، مانع از تردد آسان تروریستها و سقوط بسیاری از مناطق شده است.

به همین خاطر همه گروه های تکفبری از اهالی این دو شهر کینه ای دیرینه در دل دارند . لذا چهار سال متوالی است که گروه هایی همچون جبهه النصره واحرار شام ودیگر مزدوران جبهه استکبار ، اهالی این دو شهر را به قتل وهتک حرمت تهدید می کنند.

اما اینک پس از تصرف شهر استراتژیک ادلب و سایر مناطق اطراف توسط  تروریستها و تنگ تر شدن محاصره این دو شهر، شمارش معکوس برای سقوط شهر و کشتار وحشیانه زنان و کودکان شیعه وعملی ساختن تهدیدات جنیاتکاران ، آغاز شده است.

وضعیت اسف بار الفوعه و کفریا

أخبار واصله از داخل این دو شهر حاکی از آن است که تمامی نیازهای اساسی مردم که در تداوم مقاومت آنان نقش داشته ، رو به اتمام است، بطوریکه از زمان سقوط شهر ادلب برق منطقه قطع شده ، خدمات بیمارستانی که محدود به بیمارستان صحرایی بود ، متوقف شده است، همچنین در زمینه دارویی ووسایل پزشکی کمبود شدیدی إحساس می شود .

خمپاره هایی که هر روزه بر سر اهالی دو شهر پرتاب می شود، موجب شهادت و جراحت تعداد زیادی از مردم می گردد و تعداد شهدا روز به روز در حال افزایش است. افرادی که دارای بیماری خاص ومزمنی مانند مرض قند بوده یا بیمارانی که نیاز به دیالیز روزانه دارند هیچ گونه دارو یا تجهیزاتی برای خدمت به این أفراد وجود ندارد و آنان نیز جلو چشم بستگان خویش با مرگ دسته و پنجه نرم می کنند.


ذخیره  نان وغذا به شدت رو به کاهش است و برنامه جیره بندی سختی در حال اجراست تا أفراد مسن وکودکان تلف نشوند، آنچه که از طرف ارتش واز طریق بالگرد برای مردم فرستاده می شود در بهترین حالت شامل مواد غذایی، یک یا دو بار در هفته است که حتی جزء اندکی از نیازهای مردم را نیز مرتفع نمی سازد.

علاوه بر این،  تکفیریها  در روزهاى اول محاصره،  اقدام به قطع تمامی وسائل ارتباطی کرده اند واتصال بین المللی (الثریا) و خبرنگاری در این مناطق وجود ندارد، تا مصائب  ومشکلات این مردم  به گوش جهانیان برسد.


ما به نمایندگی از خانواده و همشهریانمان از تمام مسلمانان بویژه مردم و مسئولین ایران در هر مقامی که هستند عاجزانه درخواست داریم به دادمان برسند و در کاهش بحرانی که  خانواده های ما با آن مواجه هستند ، تلاش نمایند ، چرا که در حال حاضر وضعیت مردم این دو شهر بسیار وخیم است و فرصت زیادی برای پیگیری مسایل از طریق سیستم إداری و بروکراسی وجود ندارد، و در این دنیای وانفسا، پناهگاهی جز جمهوری اسلامی ایران نیافتیم چرا که مؤسس آن حضرت امام خمینی بزرگوار (ره) حامل پرچم مستضعفان جهان، و رهبر آن حضرت امام خامنه ای امام مظلومان جهان هستند.

چند پیشنهاد :

در پایان به کسانی که در جمهوری اسلامی ایران به اوضاع این دو شهر أهمیت می دهند، بر اساس اطلاعات ما از أوضاع و تماس با خانواده های محاصره شده، برخی از مهمترین راه حل های فوری، برای رهایی از این بحران مطرح می گردد:

1ـ اقدامی فوری برای شکستن محاصره و باز کردن راهی أمن جهت خارج ساختن زنان و کودکان و افراد مسن. که این أمر تنها از طریق راه حلی نظامی و یا سیاسی صورت می پذیرد که از طریق دیپلماسی و فشار بر دولت های پشتیبان تروریست ها ، آن ها را وادار به باز کردن راه خروج اهالی بنمایند، تا این طریق جان و ناموس هزاران نفر از شیعیان و أیتام آل محمد از شر دشمنان حفظ شود.

2ـ ارسال کمک های غذائی ، پزشکی ونفتی از جمهوری اسلامی ایران بطور ضربتی و اختصاصی برای مردم دو شهر الفوعه وکفریا و برقراری پل هوائی روزانه توسط بالگردهای ارتش سوریه  با گذر از حریم تحط محاصره تروریستها .



(بسته های غذا که از طریق بالگرد به مردم محاصره شده پرتاب می‌شود)



3ـ  توجه بیشتر وسایل ارتباط جمعی ورسانه های ایران به وضعیت اسف باراین دو شهر و انعکاس شرایط بحرانی شعیان مظلوم و بی دفاع  الفوعه وکفریا ودر صورت امکان إرسال برخی وسائل ارتباطی و ماهواره ای برای آنها .

4ـ آماده سازی و تهیه مکانی امن برای انتقال و استقرار مردم این شهرها بگونه ای که عزت و کرامت آنان حفظ شود ، تا مبادا همچون برخی از دیگر مناطق جان و ناموس آنان در معرض تهدید قرار بگیرد.

5ـ واگذاری کمک های ارسال از جمهوری اسلامی ایران به اهالی و نمایندگان  مورد اعتماد این دو شهر برای اطمینان از توزیع آن بین افراد مورد هدف ( متاسفانه شواهد حاکی از آن است که کمک های ارسالی، کمتر به دست افراد نیازمند و جمعیت های مورد نظر می رسد ) در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که در حال حاضر از بیان آن صرف نظرمی کنیم ولی آمادگی توضیح آن در هر زمان را داریم.

 در پایان اعلام می کنیم که ما بعنوان سرباز کوچک امام خامنه ای آمادگی داریم برای فداکاری در راه و منهج مقدس پیامبر اسلام (ص) وخاندان پاکش، در سخترین شرایط و تا آخرین قطره خون خود ، با دشمنان اسلام مبارزه کنیم و فریاد برمی آوردیم که « زینب بار دیگر أسیر نخواهد شد».

ما فرزندان الفوعه وکفریا افتخار می کنیم که تاکنون بیش از 1000 شهید در همه نبردهای کشور سوریه تقدیم اسلام کرده ایم ، و به هر کس که محتاج کمک ما بود ندای لبیک گفتیم و وقتی برادران ما در هریک از مناطق درگیری مثل نبل والزهراء  نیازمند کمک بودند، به یاری آنان شتافتیم، اما در حال حاضر به کمک شما نیازمندیم و فریاد « هل من ناصر ینصرنی»  را به گوش شما می رسانیم.

تصاویر برخی از شهدای مردم شهرهای الفوعه وکفریا در طول دو سال گذشته در ادامه می آید:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی