فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

رئیس مرکز مطالعات وحدت اسلامی بلاد شام در سوریه تاکید کرد که گروه‌های تکفیری مورد حمایت عربستان و قطر با محاصره طولانی مدت الفوعه و کفریا ثابت کردند که ابزارهای کثیف اجرای طرح آمریکا و اسرائیل برای تجزیه منطقه هستند.

«عبدالرحمن الضلع» رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات وحدت اسلامی

«عبدالرحمن الضلع» رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات وحدت اسلامی بلاد شام سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق در خصوص محاصره ظالمانه گروه‌های تروریستی علیه مناطق شیعه‌نشین در ریف‌های حلب و ادلب اظهار داشت: تلاش جبهه النصره و شبه نظامیان جیش الفتح برای ورود به کفریا و الفوعه در ریف ادلب و دست زدن به ارتکاب فجایع علیه اهالی آن، ثابت می‌کند که این گروه‌های شبه نظامی اصلا بویی از اسلامی که ادعای آن را می‌کنند، نبرده‌اند.

وی با بیان اینکه ماه‌ها محاصره الفوعه و کفریا ماهیت صهیونیستی آنها را رسوا کرده است، گفت: این رژیم یکی از ابزارهای کثیف اجرای طرح آمریکا برای تجزیه منطقه است تا پس از آن کشوری قدرتمند شود که پیرامون آن را هم کشورهایی تجزیه شده بر اساس اصول قومی-طائفه‌ای فرا گیرند و پس از آن هم برای ضربه زدن به جنبش‌های مقاومت کار کند.

تشکیل جبهه رسانه‌ای واحد برای رویارویی با پروژه صهیونیستی-تکفیری

الضلع گفت: از ابتدای بحران سوریه، نقشه آمریکا و اسرائیل، گسترش تروریسم در سوریه با دلارهای نفتی عربستان و قطر بود و هر روز که می‌گذرد شبه نظامیان تکفیری بیش از پیش نشان می‌دهند که برای تامین منافع اسرائیل ساخته شدند بنابراین کشورهای عربی و مسلمانان باید جبهه رسانه‌ای واحدی برای رویارویی با این پروژه خطرناک تشکیل دهند چرا که همه کشورهای عربی از سرنوشت واحدی برخوردارند و اگر سوریه تجزیه شود محور مقاومت ساقط می‌شود و سقوط محور مقاومت به معنای سقوط کشورهای عربی است.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات وحدت اسلامی در بلاد شام گفت: محور مقاومت اساس حفظ ثبات کشورهای منطقه حتی کشورهای معاند نظام سوریه است چرا که کودنی سیاسی شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج فارس و عدم درک آنها از واقعیت منطقه و نقشه آمریکا و اسرائیل برای آن موجب شده که با دشمنان اسلام ائتلاف تشکیل داده و گمان می‌کنند اگر زیر چتر آمریکا باقی بمانند از خطر زوال توسط طوفان بهار عربی مصون می‌مانند.

الضلع بر ضرورت تشکیل ائتلاف رسانه‌ای اسلامی برای توسعه گفتمان دینی تاکید کرد و گفت: کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی باید با وضع قوانینی مانع شعله‌ور شدن آتش فتنه‌انگیزی طائفه‌ای از سوی وهابی‌ها شوند و رسانه‌ها نیز نباید برای قدرت گروه‌های تکفیری تبلیغ کنند.

محور مقاومت موازنه سیاسی و میدانی در عراق و سوریه را متحول می‌کند

وی تاکید کرد: روزهای آتی به نفع محور مقاومت خواهد بود که برای متحول کردن موازنه‌ها در سطوح سیاسی و میدانی در سوریه، عراق یا دیگر مناطق جهان تلاش می‌کند و قدرت‌های عربی و منطقه‌ای همپیمان اسرائیل باید بدانند که زمان پس از توافق هسته‌ای ایران مشابه قبل آن نخواهد بود و اعتماد به آتش تکفیری‌ها برای سوزاندن تاریخ و آینده منطقه نفعی نخواهد داشت.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات وحدت اسلامی در بلاد شام گفت: واقعیت می‌گوید که مقاومت در سوریه و عراق پیروز خواهد شد و ابزارهای طرح صهیونیستی-تکفیری یکی پس از دیگری سرنگون می‌شوند خواه این ابزارها، گروهگ تروریستی داعش با همه وحشت‌افکنی‌ها و ادعای قدرتش باشد یا جبهه النصره یا دیگر گروه‌های شبه نظامی دیگر، همگی نابود خواهند شد.

دو شهر «الفوعه» و«کفریا» نزدیکی شهر ادلب و در مرز ترکیه واقع شده‌اند. این دو شهر ماه‌هاست که در محاصره گروه‌های ترویستی تکفیری قرار دارند و هیچگونه کمک تسلیحاتی و غذایی و دارایی به دست آنها نمی‌رسد. اوضاع اسفبار و دردآوری بر این دو شهر شیعه‌نشین حکم فرماست. روز به روز بر تعداد شهدا و مجروحانه افزوده می‌شود و حلقه محاصره تنگ و تنگ‌تر می گردد و در صورت ورود تروریست‌ها به آنجا، فاجعه‌ای دهشتناک به وقوع خواهد پیوست.

دو شهرک «نبل» و «الزهراء» که در 20 کیلومتری شمال غربی شهر حلب واقع شده‌اند، جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر وجود دارند که اغلب آنها شیعه هستند و بیش از چهار سال است که در برابر ظلم و جور تروریست‌های تکفیری ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

محاصره تحمیل شده علیه این دو شهرک، از جمله طولانی‌ترین محاصره‌های صورت گرفته توسط گروه‌های مسلح تروریستی علیه مناطق مختلف سوریه است، در حالی‌که نمی‌توان این محاصره را جدای از سیاست‌ و موضع کشورهای حامی تروریسم و در راس آنها عربستان و قطر و ترکیه علیه سوریه دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی