فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تحلیلگر نظامی سوریه گفت که با آزادی شهر زبدانی در شمال غربی دمشق و فرار عناصر تروریستی به مضایا احتمالا این بار، ائتلاف ترکیه و قطر معامله رفع محاصره شهرک‌های شیعه نشین الفوعه و کفریا را در برابر شکستن محاصره مضایا مطرح می‌کنند.

«علی مقصود»، پژوهشگر امور نظامی سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق درباره دستاورد آزادسازی منطقه زبدانی در ریف دمشق اظهار داشت: عملیات نظامی موفق ارتش سوریه و مقاومت حزب الله در منطقه زبدانی دومینوی فروپاشی استحکامات تروریست‌ها در غرب دمشق را رقم می‌زند.

وی تاکید کرد: آزادسازی زبدانی از آن جهت اهمیت راهبردی دارد که کانال انتقال کمک‌های لجستیک و نفرات گروه‌های تروریستی در در ریف غربی دمشق به ریف قنیطره بود.

تحلیلگر نظامی سوریه گفت: انتظار می‌رود که مضایا در ریف دمشق پناهگاه امن تروریست‌های فراری از زبدانی باشد و اگر عناصر تروریستی موفق به فرار و موضع‌گیری در مضایا و سرغایا شده باشند، عملیات پاکسازی هیچ کدام از این دو منطقه به تاخیر یا جلو نخواهد افتاد .

وی افزود: شکست گروه‌های تروریستی در زبدانی کشورهای حامی آنها را برای حفظ جان شخصیت‌های مهمی از تروریست‌ها در مضایا پای میز مذاکره خواهد کشاند، چرا که افسرانی بیگانه بر روند عملیات تروریست‌ها در زبدانی سوریه نظارت داشتند.

این پژوهشگر سوری گفت: اگر تروریست‌ها بار دیگر به گونه‌ای خواستار مذاکره شوند که شکستن محاصره الفوعه و کفریا در ریف ادلب را منوط به شکستن محاصره مضایا توسط ارتش قرار بدهند ، این معامله از سوی قدرت‌هایی منطقه‌ای مطرح می‌شود، چرا که خالی شدن غرب دمشق از وجود گروه‌های تروریستی نقش اساسی در تامین مرزهای غربی و جنوب غربی سوریه خواهد داشت.

وی افزود: بنابراین دشمن اسرائیلی تلاش خواهد کرد که عملیات آزادسازی مضایا را تا حد امکان از طریق ابزارهای سیاسی یا مذاکره یا دست زدن به حماقت‌هایی جدید به تعویق اندازد، اما پاسخ سوریه با هدف گرفتن مستقیم ابزارهای اسرائیل در غرب و جنوب غربی سوریه حاضر و آماده است.

مقصود گفت: اگر این معامله جدید مطرح شود، احتمالا دولت سوریه وارد مذاکره خواهد شد اما هرگز بر سر جان غیرنظامیان و حاکمیت سوریه سازش نمی‌کند به این معنا که هیچ طرحی را برای تغییر بافت جمعیتی یا تقسیم طائفه‌ای سوریه نمی‌پذیرد.

تحلیلگر نظامی سوریه افزود: ادعای سقوط قریب الوقوع الفوعه و کفریا توسط گروه تروریستی جبهه النصره نیز با توجه به مقاومت جانانه نیروهای دفاع مردمی در این دو منطقه کم اهمیت است.

مقصود گفت: عامل اصلی در ناکامی مذاکرات گذشته بر سر رفع محاصره الفوعه و کفریا، ائتلاف ترکیه و قطر است که گرداننده تروریست‌های محاصره کننده این مناطق محسوب می‌شود و تروریست‌ها را وادار به رد توافق کرد.

وی افزود:ترکیه و قطر احساس می‌کنند که از این معامله با دولت سوریه چیزی عایدشان نمی‌شود چرا که به دنبال ورود به روند راه حل سیاسی در سوریه هستند.

تحلیلگر نظامی سوریه گفت: شورای امنیت، سازمان ملل و همه نهادهای حقوقی و بشردوستانه نسبت به حملات تروریست‌ها به این شهر مسئول هستند و البته سکوت مجامع بین المللی در برابر محاصره این دو شهر و هدف گرفته شدن آن با سلاح‌های شیمیایی از سوی جبهه النصره و دیگر تروریست‌ها عجیب است.


  • مظلومیت شیعیان سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی