فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
همزمان با تهدید مقاومت و ارتش سوریه مبنی بر تنگ‌تر کردن فشار محاصره «مضایا» در جنوب شهر «زبدانی»، تروریست‌ها فشار بر «فوعه» و «کفریا» را اندکی کمتر کرده‌اند و آرامشی شکننده برقرار شده است.

به نقل از خبرگزاری فارس، پس از کنترل کامل مقاومت بر شهر زبدانی در چهارشنبه گذشته، شدیدترین حملات تروریست‌های «جیش الفتح» در همان شب و غروب پنج‌شنبه گذشته به دو شهرک الفوعه و کفریا انجام شد اما در چند روز گذشته حملات تروریست‌ها همزمان با عملیات پاکسازی شهر الزبدانی آرام‌تر شده به طوری که از عصر روز گذشته تاکنون آرامش نسبی در اطراف دو شهرک برقرار شده است.

همزمان با آرامش نسبی ایجاد شده، تعدادی از عناصر گروه تروریستی جیش الفتح با ارسال فایل‌های صوتی از اهالی دو شهرک خواسته‌اند که خود را تسلیم عناصر جیش الفتح کنند و مدعی شده‌اند، علاوه بر این که آسیبی جان آنان را تهدید نمی‌کند، برای اهالی دو شهرک محاصره شده کمک‌های غذایی، آب آشامیدنی، دارو و کمک‌های پزشکی ارسال می‌شود.

به گزارش فارس، این در حالی است که گروه‌های تروریستی در فضای مجازی اقدام به شایعه سازی و ایجاد رعب وحشت در بین اهالی می‌کنند و خبرهایی مبنی بر آماده شدن دهها تانک، خودروهای زرهی، انتحاری و مجهز به دوشکا و رسیدن هزاران تروریست از دشت الغاب به اطراف شهرک‌های الفوعه و کفریا منتشر کرده‌اند و هر ساعت اعلام می‌شود که در ساعات آینده به دو شهرک حملات سختی خواهند کرد.

ریزگردها نیز احتمالا یکی دیگر از عوامل آرامش شکننده فوعه و کفریاست. با ورود ریزگردها به فضا و آسمان شهر ادلب و شهرک‌های فوعه و کفریا در دو روز گذشته، مشکلات اهالی و نیروهای مردمی دو چندان شده و میزان دید نیروهای مردمی حاضر در پاسگاه‌های اطراف دو شهرک را بسیار کم کرده است و زنگ خطری برای نیروهای مردمی شده که احتمال آن می‌رود که گروه‌های تروریستی از این فرصت استفاده کرده و حملات زمینی و خمپاره‌ای را از سر بگیرند.

بنا بر این گزارش، میزان ذخایر آب آشامیدنی و مواد غذایی و بهداشتی بشدت در دو شهرک کاهش پیدا کرده است و بالگردهای ارتش سوریه در سه روز گذشته هیچ گونه کمک غذایی و بهداشتی از طریق آسمان ارسال نکرده‌اند.

از سوی دیگر نیروهای حزب الله و ارتش سوریه، ائتلاف تروریستی جیش الفتح مستقر در اطراف دو شهرک را تهدید کرده‌اند که در صورت حمله مجدد به دو شهر شدت حملات زمینی خود در منطقه مضایا و شهرک «بقین» واقع در جنوب شهر الزبدانی را چند برابر خواهند کرد و به ازای یک موشک یا خمپاره پرتاب شده به سمت دو شهرک الفوعه و کفریا چندین خمپاره و موشک به سمت منطقه مضایا و شهرک بقین پرتاب خواهند کرد.

شهرک مضایا پس از آزادی شهر زبدانی و کنترل کامل مقاومت بر آن که مرکز آن در مساحتی حدود دوکیلومتر مربع هنوز در حال پاکسازی است، محل تجمع بیش از 1400 تروریستی است که در محاصره کامل ارتش سوریه و حزب الله قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی