فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حملات تروریست‌ها به شهرک‌های شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» در حالی ادامه دارد که این بار گروه تروریستی «جندالاقصی» برای حملات گسترده تر به شیعیان، به سایر تروریست‌ها پیوسته‌ است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عناصر تروریستی جیش الفتح طی چند روز گذشته از دو محور «تلة الخربة» و «دیرالرغب» واقع در شمال شرق و جنوب غرب شهرک‌های شیعه نشین محاصره شده «فوعه» و «کفریا» حملات گسترده‌ای علیه مواضع نیروهای دفاع ملی آغاز کردند.


یک منبع میدانی در گفت‌وگو با فارس از اضافه شدن گروه تروریستی جندالاقصی ( تروریست‌های خارجی) به سایر گروه های تروریستی در اطراف فوعه و کفریا خبر داد و گفت: با رسیدن کاروان کمکی گروهک جندالاقصی 9 حمله انتحاری با نفربر و تانک علیه رزمندگان مقاومت صورت گرفت که مدافعین شهرک‌ها موفق شدند 6 حمله انتحاری را قبل از رسیدن به مواضع منهدم کنند.

این منبع میدانی با بیان این که از روز گذشته نزدیک به 500 خمپاره به سوی شهرک نشینان شلیک شد، افزود: آمار شهدا به بیش از 26 تن رسیده و دهها تن دیگر نیز مجروح شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای دفاع مردمی 3 تانک و 10 خوردوی زرهی مجهز به دوشکای متعلق به تروریست‌ها را نیز منهدم کردند.

براساس این گزارش، محورهای تله الخربه، دیرالرغب و صواغیه از روز گذشته تاکنون زیر شدیدترین حملات توپخانه‌ای تروریست‌ها قرار دارند.

به گزارش فارس، جنگنده‌های ارتش سوریه نیز در اطراف شهرک‌های شیعه نشین محاصره شده فوعه و کفریا از جمله «معرة مصرین»، «بنش»، «رام حمدان» و «زردنا» محل تجمع تروریست‌های تکفیری صهیونیستی را هدف قرار دادند تا از شدت حملات کاسته شود.

بنا بر این گزارش، عناصر تروریستی با اشغال فرودگاه ابوظهور که از آخرین پایگاه‌های نظامی ارتش در استان «ادلب» به شمار می آمد، نیروهای خود را از این منطقه به اطراف شهرک های فوعه و کفریا فرستاده‌اند تا با شدت بیشتری حملات خود را ادامه دهند.

همزمان با حملات سنگین تروریست‌های جیش الفتح به دو شهرک محاصره شده، توپخانه و یگان موشکی حزب الله لبنان مواضع تروریست‌ها در شهرک مضایا در ریف غربی دمشق را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش فارس، یگان موشکی گردان امام رضا (ع) نیز مواضع و تحرکات تروریست‌ها در منطقه الوعر در استان حمص را مورد هدف قرار داد تا از این طریق بتوانند فشار را بر روی اهالی فوعه و کفریا کم کنند.

نیروهای مقاومت حزب الله اواخر هفته گذشته منطقه «النابوع» واقع در شمال غرب زبدانی را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کردند.

نیروهای ارتش سوریه به کمک عشایر و نیروهای دفاع ملی نیز موفق شدند اواخر هفته گذشته کنترل گردان موشکی واقع در جنوب فرودگاه دیرالزور را به دست گیرند.

  • مظلومیت شیعیان سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی