فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نیروهای سوریه و مقاومت لبنان با گروه‌های تروریستی به توافق رسیدند که از ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه تا 48 ساعت در شهرک‌های «فوعه» و «کفریا» و «مضایا» آتش‌بس برقرار کنند.

به  نقل از خبرگزاری فارس، حملات گسترده نیروهای حزب الله لبنان در منطقه «مضایا» و گردان امام رضا در منطقه «الوعر» سبب شد که حملات تروریست‌ها به اطراف دو شهرک شیعه‌نشین «الفوعه» و «کفریا» کاهش یابد.

شبکه خبری «المیادین» گزارش داد، این در حالی است که درگیری پراکنده‌ای در اطراف دو شهرک گزارش شده است و آرامش نسبی در عصر روز گذشته برقرار شد.

همزمان با عملیات نیروهای مقاومت، مذاکرات دولت سوریه و مقاومت لبنان با تروریست‌های احرارالشام و جبهه النصره آغاز گردید که سرانجام به آتش‌بس 48 ساعته دست یافتند.

از ساعت 3 نیمه شب گذشته به وقت محلی در دو جبهه الفوعه ، کفریا و منطقه مضایا حملات هجومی تروریست‌ها به اطراف دو شهرک الفوعه و کفریا و حملات هجومی نیروهای حزب الله به منطقه مضایا متوقف شده است.

اعلام آتش بس در دو جبهه الفوعه و کفریا در مقابل منطقه مضایا بطور رسمی از ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه آغاز می شود و تا 48 ساعت بعد از این مدت، درگیری‌ها بطور کامل متوقف می‌گردد.

مضایا یک شهرک سوری در منطقه «زبدانی» واقع در «ریف دمشق» است. این شهرک در شمال غرب دمشق و سلسله جبال شرقی لبنان قرار دارد.

این در حالی است که هم اکنون حدود 1500 تروریست به همراه خانواده‌هایشان در محاصره ارتش سوریه قرار دارند.

اوایل شهریورماه نیز آتش بس 72 ساعته میان نیروهای ارتش سوریه و عناصر مسلح سوری در الزبدانی، الفوعه و کفریا اجرایی شد ما پس از 48 ساعت، عناصر مسلح به این مناطق حمله خمپاره ای کردند.

اوایل ماه جاری میلادی (12 آگوست) نیز آتش‌بس در شهر الزبدانی و دو شهرک شیعه نشین الفوعه و کفریا به مدت 48 ساعت به اجرا درآمده بود، اما پس از یک روز تمدید به دلیل عدم دستیابی مذاکره کنندگان به توافقی جامع و ادامه حملات خمپاره‌ای عناصر تروریستی تکفیری به الفوعه و کفریا این آتش بس با شکست مواجه شد.

چندی پیش نیز که آتش‌بس 72 ساعته در همین مناطق برقرار شده بود گروه تروریستی «احرار الشام»‌با تحریک ترکیه و «محاصره ارتش سوریه » رئیس جمهور این کشور آتش‌بس را نقض کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی