فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شبکه المیادین در خبری فوری از برقراری آتش بس در مناطق شیعه نشین فوعه و کفریا در استان ادلب و مناطقی از حومه دمشق گزارش داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان؛ شبکه المیادین امروز یکشنبه در خبری فوری گزارش داد: گروه های مسلح بر روی توقف حملات به مناطق "فوعه و کفریا" در ریف ادلب، الزبدانی و منطقه "مضایا" در ریف دمشق به توافق رسیدند.

منابع آگاه اعلام کردند که توافق با برقراری آتش بس پس از آن صورت گرفت که روز شنبه حملات گروه های تروریستی به این مناطق با پاسخ محکم ارتش سوریه مواجه شد.

در همین حال ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه در گفت و گویی تلویزیونی با شبکه روسیاالیوم با اشاره به اینکه مهمترین اولویت برای دمشق مبارزه با تروریسم است گفت : تا زمانی که مشکل تروریسم حل و فصل نشود نمی توان به حل و فصل سیاسی بحران سوریه پرداخت .

وی افزود: اول باید امنیت را برای شهروندان سوری فراهم کرد بعد به بررسی راهکارهای لازم برای برون رفت از چالش کنونی پرداخت.

  • مظلومیت شیعیان سوریه

ادلب

الفوعه

حومه دمشق

مضایا

کفریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی