فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حوزه/ هزاران تروریست شب گذشته حمله ی گسترده ای به این دو شهرک از دو محور صواغیه( شمال شرقی) و دیرالرغب(جنوب غربی ) به مواضع رزمندگان مقاومت اسلامی مردم این دو شهرک اغاز شده است.

ه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بیش از 6ماه و نیم است که  مناطق شیعه نشین و شهرک هایی مانند فوعه و کفریا در شمال سوریه و شهر ادلب مورد تهاجم شدید جبهه النصره وابسته به القاعده قرار گرفته و این مناطق در یک حصر وحشیانه قرار گرفتند .تخریب چشمه های آب، منع ورود مواد غذایی و داروهای مورد نیاز ساکنان شیعه این دو شهر را در معرض وقوع فاجعه انسانی قرار داده است.


محمد الشیخ کارشناس اهل سوریه و از اهالی فوعه و کفریا و برادر و فرزند شهید در گفت و گو با خبر گزاری حوزه درباره آخرین و جدیدترین  اخبار رسیده از دو شهرک شیعه نشین فوعه و کفریا  گفت: سرانجام با رسیدن کاروان کمکی نیروهای گروه جندالاقصی به شهر ادلب شمال سوریه با هدف حمله کردن به دو شهرک شیعه نشین فوعه وکفریا این کاروان با گروهای جبه النصره و احرار الشام والجیش الاسلامی به اضافه هزاران تروریست شب گذشته  حمله ی گسترده ای به این دو شهرک از دو محور صواغیه( شمال شرقی) و دیرالرغب(جنوب غربی ) به مواضع رزمندگان مقاومت اسلامی مردم این دو شهرک اغاز شده است.
وی ادامه داد: بارانی از راکتهای دست ساز و توپ بر سر مدافعین فوعه و کفریا  فرود می آید. تاکنون  9 حمله انتحاری با نفربر و تانک به مواضع رزمندگان گزارش شده است.

واکنش مدافعان شهرک الفوعة و کفریا

کارشناس اهل فوعه ادامه داد: از طرف مقابل مدافعان شهرک الفوعة وکفریا موفق شدند با منفجر کردن 3 تانک و 5 تا از خودروهای انتحاری و یک نفربر قبل از ورود به شهر فوعه و اسیر کردن 10 نفر و کشتن دهها تن از تروریستهای جبهة النصره با تروریست ها مبارزه کنند.

کارشناس سوری گفت: شب گذشته  ﺑﻪ ﻧﻘﻞ اﺯ ﻣﺪاﻓﻌﻴﻦ فوعه و کفریا  ﭼﻬﺎﺭاﻧﺘﺤﺎﺭﻱ ﻗﺒﻞ اﺯ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﻫﺪﻑ آنها را مورد هدف قرار دادند.

وی تصریح کرد: دریک گزارش اولیه از شب گذشته  تاکنون بیشتر از هزار وچهارصد ﮔﻠﻮﻟﻪ ﺗﻮﭖ و ﺧﻤﭙﺎﺭﻩ ﺑﻪ مرم این ﺩﻭ ﺷﻬﺮﻙ ﺷﻠﻴﻚ ﺷﺪﻩ وسبب شهید شدن سی ودو نفر وبیشتر از هشتاد نفر زخمی و همچنین زیر آوار ماندن چند خانواده شده است .این حملات سنگین وحشیانه به مردم مظلومه این دو شهرک همچنان ادامه دارد.

اسامی شهداء امروز فوعه و کفریا عبارتند از:

صبحی قاسم طربیخ

محمد یحیى الحسن

إبراهیم جواد علوش

حسین فاضل بوش

رغد یوسف الحسین

سلیمان عبد الله سلیمان

محمد احمد یاسین

ماهر محمد علی عید

حسین الشیخ

احمد محمدحلاق

محمد اسماعیل کردی

زاکی احمد زین الدین

عبدالرزاق خضیر

مالک قرباش

مهدی ناصیف جمال الدین

سمیرکرمبی

حسن یاسین زین العابدین

.قاسم حسین طربیخ-طفل

هادی حسین طربیخ-طفل

مهدی حسین طربیخ

علی عبد الله کریم

یوسف أحمد حجازی

أحمد توفیق الحسین

فوزی سلیمان

أسعد محمود الحسین

زهراء حج موسى

سحر أحمد سعید

أحمد ابراهیم حج موسى

زین حج موسى

مریم حج موسى

لانه حج موسى

محمد إبراهیم عید

نظرات  (۱)

  • میثم شهبازی
  • خداوندا پس رحم تو کجاس؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی