فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
سرکرده گروه مسلح «جیش الاسلام» در سوریه، گروه مسلح احرار الشام را متهم کرد توافق بین ایران و ترکیه را اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «عربی 21»، زهران علوش در نوار صوتی به شدت از دو گروه مسلح احرار الشام و جبهه النصره در سوریه حمله کرد.

علوش گفت: ما امیداریم بودیم جنبش احرار الشام به ما اجازه بدهد به الفوعه و کفریا پیش از برنامه ریزی برای آزادسازی ادلب حمله کنیم. نظر من آن بود که آزاد کردن الفوعه، کفریا، نبل و الزهراء مهمتر از آزادسازی ادلب است.

وی افزود: احرار الشام به این علت از یورش به کفریا والفوعه جلوگیری می کند که ترکیه و ایران درباره خودداری گروه های مسلح از حمله به این دو روستا در استان ادلب سوریه توافق کرده اند.

ابوخدیجه الاردنی سرکرده جبهه النصره در منطقه الغوطه الشرقیه در پی انتشار این نوار صوتی از زهران علوش او را به دروغ گویی متهم کرد.

تحلیلگران معتقدند هدف از افشای این نوار صوتی در شرایط کنونی تشدید فشار بر زهران علوش است که معاون او محمود الاجوه معروف به ابونوح در نبردهای روز چهارشنبه در استان ریف دمشق سوریه کشته شد.
  • مظلومیت شیعیان سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی