فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که میان گروه تروریستی «جیش الفتح» و نیروهای مقاومت حزب‌الله و ارتش سوریه، توافقی برای تعیین وضعیت چندین نقطه کلیدی در نبرد سوریه، به دست آمده است.

به نقل از خبرگزاری فارس، بامداد روز دوشنبه برخی منابع خبری مدعی حصول توافقی 25 بندی برای تعیین تکلیف وضعیت شهرک‌های مضایا، الفوعه و کفریا میان گروه تروریستی «جیش الفتح» و نیروهای حزب‌الله و ارتش سوریه به دست آمده است.

«حسن حسن» تحلیلگر اندیشکده «چتم هاوس» با اعلام این خبر، نوشته است که قرار است ابتدا در این مناطق آتش‌بس برقرار شده و سپس توافقنامه‌ای 6 ماهه اجرایی شود.

ظهر روز یکشنبه بود که اعلام شد طرفین برای آتش‌بس 48 ساعته به توافق رسیده‌اند. به گفته حسن حسن، قرار است پس از آتش‌بس، توافقنامه وارد مرحله اجرا شود.

بر این اساس، قرار است بندهای موافقتنامه، در جنوب در شهرهای «الزبدانی»، «مضایا»، «باغین»، «سرغایا»، و پایگاه‌های ارتش سوریه در این منطقه، و در شمال در شهرهای «فوعا»، «کفریا»، «بنش»، «تفتناز»، «طاعوم»، «معره مصرین»، «ادلب»، «رام حمدان»، «زردنا»، و «شلیخ» اجرایی شود.

بنا بر این گزارش، بر اساس توافق، به تروریست‌هایی که در الزبدانی به محاصره درآمده‌اند، اجازه داده می‌شود به همراه خانواده‌هایشان و همچنین نفرات زخمی، از منطقه خارج شوند. این افراد حتما باید پس از ترک زبدانی، به ادلب بروند.

افرادی که زبدانی را ترک می‌کنند می‌توانند سلاح دستی خود و به اندازه یک کوله پشتی با خود وسایل ببرند و همچنین تسلیحات سنگین خود را نابود کنند.

همچنین تروریست‌ها اجازه خواهند داد تا کودکان و زنان زیر 18 سال و افراد بالای 50 سال، تا سقف 10000 نفر، فوعه و کفریا را ترک کنند. در مقابل قرار است 500 نفر از اسرای جیش الفتح زندانی در سوریه، آزاد شوند.

بر اساس این توافق، قرار است از انتقال مواد غذایی و کمک‌های بشردوستانه، به فوعه، کفریا، مضایا، باغین و سرغایا جلوگیری نشود.

هنوز منابع رسمی این گزارش را تائید نکرده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی