فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شیعیان شهرک‌های محاصره شده «نبل» و «الزهراء» در حلب سوریه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم بزرگداشت سردار حسین همدانی را برگزار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران و مستشاران ارشد نظامی ایران در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، پنجشنبه گذشته در سوریه به شهادت رسید.



به نقل از فارس، شعیان شهرک های «الزهراء» و «نبل» واقع در استان «حلب» سوریه به همین مناسبت شامگاه دوشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشتی را به مناسبت شهادت این پاسدار انقلاب در نبل برگزار کردند. قرار بود این مراسم ظهر دیروز برگزار شود اما به دلایلی پس از نماز مغرب و عشای دوشنبه‌شب برگزار شد.

در این مراسم اقشار مختلف از مردم، شیوخ، علماء و برخی فرماندهان نیروهای مردمی این دو شهرک حضور داشتند.


این مراسم همچنین در بزرگداشت قربانیان فاجعه «منا» که در آن صدها حاجی ایرانی نیز جان سپردند و همچنین شهدای سوریه و یمن برگزار شد.

شهرک‌های نبل و الزهراء بیش از سه سال است که در محاصره گروه‌های مسلح تروریستی قرار دارد و مردم این دو شهرک با کمک ارتش سوریه و مقاومت لبنان به مقاومت ادامه می‌دهند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی