فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
یک ماه از آغاز آتش‌بس در شهرک‌های «الفوعه و کفریا» در «ادلب» سوریه گذشته اما مفاد آتش‌بس از جمله کمک‌رسانی به مردم و خروج مجروحان و بیماران بخوبی اجرا نشده و مردم هنوز در خطر هستند.

به نقا از خبرگزاری فارس، با گذشت یک ماه از اعلام آتش‌بس در جبهه مضایا در جنوب شهر الزبدانی در مقابل دو شهرک محاصره شده‌شیعه نشین الفوعه و کفریا در ادلب سوریه، اقدامات کافی برای انتقال زنان، کودکان، سالخوردگان و مجروحان نیروهای دفاع ملی به مناطق امن تحت نفوذ دولت صورت نگرفته است.

 

براساس این گزارش، کمک‌های غذایی، دارویی و بهداشتی نیز به دو شهرک ارسال نشده و اهالی الفوعه و کفریا از شدت کمبود آب اشامیدنی و کمک های اولیه رنج می‌برند.

به گزارش فارس، کمبود آب آشامیدنی و نبود مواد بهداشتی و دارویی باعث شیوع بیماری‌های جدیدی در بین مردم شده و تعدادی از نیروهای مردمی که در یک ماه گذشته دچار جراحت شده بودند به دلیل نبود کمک‌های دارویی به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر با آغاز عملیات زمینی نیروهای ارتش سوریه در شمال استان حماة و مناطق جنوبی استان ادلب و شعله‌ور شدن درگیری‌ها در مناطق یاد شده، امکان ارسال کمک‌های دولتی به دو شهرک تقریبا ناممکن شده است.

در تصاویر زیر که جدیدترین تصاویر از شهرک‌های فوعه و کفریاست، وضعیت منازل و ساختمان‌های مردم که با گلوله‌های توپ و خمپاره و راکت‌های تروریست‌ها تخریب شده، دیده می‌شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی