فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شبکه سیما سوریه دیروز گزارشی از داخل فوعه و کفریا پخش کرد.

این گزارش که با دوربین گوشی همراه ضبط شده وضعیت معیشتی مردم فوعه و کفریا رو ۵۰ روز بعد از منعقد شدن آتش بس به تصویر میکشه.

چیزی که مشخصه مردم مقاوم این دو شهر علی رغم سختی های معیشتی فراوان و مصیبتهایی که متحمل میشن، عنوان می کنن که دست از استقامت و پایداری نخوهند کشید.

آثار مثبت و شادی ناشی از شکستن حصار فرودگاه کویرس و پیروزیهای ارتش و مقاومت در ریف جنوبی حلب به وضوح در صحبتهای مردم آشکار هست.

متاسفانه به دلیل تعلل در خروج بیماران و مجروحین از این دو شهرک، تعدادی از آنها در این ۵۰ روز جانشون رو از دست دادن.


  • مظلومیت شیعیان سوریه

نظرات  (۲)

با سلام وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.با تشکر
تا اونجایی که من اطلاع دارم بشاراسد در سوریه جنایت میکنه پدرش در سال ۱۹۸۰ در زندان تدمر تعداد زیادی از زندانیان را اعدام کرد سپس در سال ۱۹۸۲ ۴۰ هزار نفر از مردم حما را کُشت و حالا بشاراسد جای پدرشو گرفته داره مردم رو میکشه در این مدت روسیه انواع سلاح‌های سنگین را در اختیار بشار گذاشت و همش گروه‌های مخالف عامل جنگ داخلی و جنایت متهم کرد و حالا باید از شما پرسید که ارتشی که به سلاح‌های سنگین مجهز است نمی‌تواند در مقابل گروه‌های مخالف که بایستد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی