فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۸۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
شهریور

شبکه تلویزیونی المنار وابسته به جنبش حزب الله لبنان روز سه شنبه اعلام کرد که طرف های درگیر با تمدید آتش بس در شهرک های شیعه نشین فوعه و کفریا در استان ادلب در شمال غربی سوریه و شهرک زبدانی نزدیک مرز لبنان، موافقت کرده اند.

به نقل از خبرگزاری رویترز از امان به نقل از شبکه خبری المنار، این توافق تا دستیابی نیروهای دولتی سوریه و گروه های تروریستی درگیر به توافق گسترده تر، پابرجا و معتبر خواهد بود.

  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۱
شهریور

ایستادگی و مقاومت شهرک‌های شیعه‌نشین «کفریا» و «فوعه»، در ریف ادلب در برابر گروه‌های تروریستی تکفیری را تنها می‌توان نماد و جوهره اندیشه و محور مقاومت شمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، هم اکنون کاملا آشکار شده است که شخصیت‌های مهمی وابسته به گروه‌های مسلح تروریستی در شهرک «زبدانی» واقع در ریف دمشق در محاصره ارتش سوریه و مقاومت حزب الله قرار دارند.

  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۱
شهریور

به گزارش نسیم شوش ، مردم شوش دانیال (ع) با برگزاری تظاهراتی در نماز جمعه روز ۲۷ شهریور سال ۱۳۹۴ از دوشهر محاصره شده فوعه وکفریا حمایت خود را اعلام کردند وبا امضاء نمازگزاران بر روی بنرهای که توسط حوزه مقاومت شهید درویشی و روابط عمومی صنعت نیشکر هفت تپه نصب شده بود از نهادهای بین المللی خواستار جلوگیری ازایجاد نسل کشی در این دوشهر شدند.

  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۰
شهریور

خبرگزاری شینهوای چین روز دوشنبه به نقل از یک منبع آگاه در دمشق گزارش داد که آتش بس در دو شهر شمال غرب سوریه و شهر زبدانی در نزدیکی دمشق اجرا شده و 6 ماهه است.

به نقل از خبرگزاری فارس، بامداد روز دوشنبه برخی منابع خبری مدعی حصول توافق چند بندی برای تعیین تکلیف وضعیت شهرک‌های مضایا، الفوعه و کفریا میان گروه تروریستی «جیش الفتح» و نیروهای حزب‌الله و ارتش سوریه شدند.

  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۰
شهریور

سرلشکر بازنشسته ارتش سوریه با اشاره به وجود هماهنگی گسترده بین کمیته‌های مردمی کفریا و فوعه و نیروی هوایی ارتش سوریه در هدف گرفتن مواضع و تجمعات تکفیری‌ها، از اسارت شماری از تکفیری‌ها بدست این مبارزان خبر داد.

«علی مقصود» سرلشکر بازنشسته ارتش سوریه و پژوهشگر امور راهبردی این کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تصریح کرد: آنچه در شهرک‌های شیعه‌نشین «کفریا» و «فوعه»، در ریف شمالی ادلب رخ می‌دهد و اخباری که برخی رسانه‌ها از جمله دیده‌بان حقوق بشر سوریه اقدام به انتشار آن می‌کنند و مدعی هستند، تنها 36 تروریست از عناصر وابسته به گروه‌های مسلح طی درگیری‌های اخیر جاری اطراف این دو شهرک کشته شده‌اند، به دور از واقعیت است.

  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۰
شهریور

بر اساس گزارش های رسیده حدود ۷ میلیون آواره در داخل سوریه و ۴ میلیون آواره خارج از سوریه هستند و تاکنون به کشورهای لبنان، ترکیه و اردن مهاجرت کرده اند وبرخی نیز به کشوهای اروپایی مهاجرت می کنند . کشورهای اروپایی در این باره دچار معضل شده اند که چطور مهاجران را اسکان دهند اما رسانه ها و اروپایی ها می دانند علت فرار مردم گروه های مسلح تروریستی است نه اسد، بیشتر مردمی که به سمت اروپا مهاجرت می کنند از حلب اند که تحت تصرف تروریست هاست و از سوی دیگر هزاران نفر سوری از اردوگاه های ترکیه به اروپا سفر می کنند. از اولین روزهای درگیری، ترکیه مهاجرت سوری ها را تسهیل کرد.

  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۰
شهریور
سرکرده گروه مسلح «جیش الاسلام» در سوریه، گروه مسلح احرار الشام را متهم کرد توافق بین ایران و ترکیه را اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «عربی 21»، زهران علوش در نوار صوتی به شدت از دو گروه مسلح احرار الشام و جبهه النصره در سوریه حمله کرد.

علوش گفت: ما امیداریم بودیم جنبش احرار الشام به ما اجازه بدهد به الفوعه و کفریا پیش از برنامه ریزی برای آزادسازی ادلب حمله کنیم. نظر من آن بود که آزاد کردن الفوعه، کفریا، نبل و الزهراء مهمتر از آزادسازی ادلب است.

وی افزود: احرار الشام به این علت از یورش به کفریا والفوعه جلوگیری می کند که ترکیه و ایران درباره خودداری گروه های مسلح از حمله به این دو روستا در استان ادلب سوریه توافق کرده اند.

ابوخدیجه الاردنی سرکرده جبهه النصره در منطقه الغوطه الشرقیه در پی انتشار این نوار صوتی از زهران علوش او را به دروغ گویی متهم کرد.

تحلیلگران معتقدند هدف از افشای این نوار صوتی در شرایط کنونی تشدید فشار بر زهران علوش است که معاون او محمود الاجوه معروف به ابونوح در نبردهای روز چهارشنبه در استان ریف دمشق سوریه کشته شد.
  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۰
شهریور

تهران-ایرنا- آیت الله سید محمدسعید حکیم ، مرجع تقلید شیعیان عراق مسوولیت حفظ جان شیعیان اهل بیت در فوعه و کفریای سوریه دربرابر حملات تروریستها را برعهده سازمان ملل گذاشت.

به نقل از پایگاه خبری صوت الجالیه العراقیه، آیت الله حکیم در تماسی تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق ضمن ابراز مراتب نگرانی خود از شرایط سخت انسانی و فشارها بر غیرنظامیان در این دو منطقه، نسبت به اوضاع سخت حاکم برآنها هشدار داد.
وی خواهان آگاه شدن دبیرکل سازمان ملل متحد از این شرایط سخت شد وگفت: شرایط به گونه ای است که فرصت ارتکاب جنایات و نسل کشی شیعیان را به تروریستها می دهد، ازاین رو لازم است سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن هر چه سریعتردراین قضیه ورود کنند.
حمله تروریستها وجنگجویان مسلح به مناطق روستایی فوعه وکفریای سوریه مدتی است که ادامه دارد و همه روزه منجر به شهادت ومجروح شدن تعدادی از شعیان وغیرنظامیان ساکن دراین مناطق می شود.
با توافق میان طرفهای درگیر از روز گذشته آتش بس 48ساعته ای دراین منطقه برقرار شده است.

  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۰
شهریور

به نقل از وب سایت حوزه/ دو کارشناس سوری در مصاحبه با خبرگزاری حوزه، جدیدترین تحولات این کشور به خصوص وضعیت مراقد مقدسه در سوریه و نیز شهرک های شیعه نشین این کشور را تشریح کردند.

سید مالک عابده کارشناس رسانه و اهل سوریه درباره وضعیت شیعیان در سوریه به سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گفت: وضعیت مناطق و شهرک های شیعه نشین به ویژه فوعه و کفریا بحرانی است اما حرم حضرت زینب سلام الله علیها در امنیت است.

وضعیت مراقد مقدسه در سوریه
وی ادامه داد: منطقه سیده زینب(س) حفاظت شده است و برای وارد شدن  به منطقه باید بازرسی انجام شود. فاصله زینبیه تا تروریست ها نه چندان دور و نه چندان نزدیک است به طوری که  مناطق اطراف حرم تخلیه شده و حدود 6 تا 10 کیلومتر فاصله با گروه های مسلح است و خطرجدی متوجه این حرم شریف نیست.

  • مظلومیت شیعیان سوریه
۳۰
شهریور

گروه تروریستی جبهه النصره تصاویری هوایی از حمله تروریست های "جیش الفتح" به منطقه فوعه در حومه شهر ادلب سوریه منتشر کرد.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، جیش الفتح ائتلافی تروریستی است که چندین گروه مسلح از جمله جبهه النصره تشکیل شده است.

  • مظلومیت شیعیان سوریه