فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بسمه تعالی
«السَّلام عَلَیْکَ یَا ابْنَ فاطِمَةَ الزّهراءِ سَیِّدَةِ نِساءِ العالَمِینَ»

«پیامبر اکرم (ص) : هر کس فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری می طلبد و به یاری او نرود مسلمان نیست.»

         دو شهر شیعه نشین «نبل» و «الزهراء»  در استان حلب و  دو شهر دیگر شیعه‌نشین «الفوعه» و «کفریا» در استان ادلب کشور سوریه در سکوت خبری رسانه‌های دنیا به ترتیب بیش از چهار سال و دیگری بیش از چهار ماه است که با شبح محاصره تروریست‌های تکفیری دست و پنجه نرم می‌کنند. وضعیت به گونه‌ای رقم خورده که با آغاز محاصره جدی این چهار شهر امکان تهیه مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و هرآنچه مورد نیاز ساکنان این شهر‌ها بود، از بین رفته است. ذخیره  نان و غذا به شدت رو به کاهش است و برنامه جیره بندی سختی در حال اجراست تا افراد مسن وکودکان تلف نشوند. چندی پیش خبری تکان دهنده از این شهرها به گوش رسید، خبری که در عین دردآور بودن مقاومت مثال زدنی شیعیان در مقابل تکفیری ها را زبانزد کرد. خبر این بود؛  «با تمام شدن منابع غذایی در شهرهای نبل و الزهرا مردم این شهرها به خوردن برگ درختان و گیاهان صحرایی روی آورده اند».طولانی شدن محاصره این شهرهای شیعه‌نشین باعث شده تا به نوعی بزرگترین محاصره تاریخ رقم بخورد؛ محاصره‌ای که کوچکترین واکنشی را از سوی سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل در پی نداشته است.
در همین خصوص کمپینی در شبکه‌های مجازی برای همدردی با مردم «الفوعه»، «کفریا»، «نبل» و «الزهراء» و همچنین رساندن صدای مردم مظلوم این چهار شهر شیعه نشین به مجامع بین‌المللی، راه اندازی شده است.

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

در ادامه ضمن تاکید مجدد بر لزوم اهمیت اقدام سریع و به هنگام، برخی از مهمترین راه حل های فوری، برای رهایی از این بحران مطرح می گردد و از شما تقاضامندیم فریاد مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» برادران و خواهران شیعه تحت محاصره خود را لبیک گفته و در انجام این رسالت الهی یاری گرمان باشید :
1- حمایت از کمپین با تبلیغ و انتشار پیام ها با دو هشتگ «#نبل_و_الزهراء_را_آزاد_میکنیم» و «#الفوعه_و_کفریا_را_آزاد_میکنیم»  در رسانه ها و شبکه های اجتماعی متعلق به خود و دعوت گسترده از مردم برای حضور در این کمپین با ارسال تصاویر، دلنوشته، شعر، یادداشت، کلیپ و مطالب مختلف و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی.
2- دنبال نمودن(Follow) و تبلیغ حساب های کاربری این کمپین در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری پیام ها و محتواهای ارسالی.
3- لزوم توجه بیشتر وسایل ارتباط جمعی و رسانه های ایران به وضعیت اسف بار این چهار شهر و انعکاس شرایط بحرانی شیعیان مظلوم از طریق ارتباط گیری با اهالی رسانه و تولید و انتشار محتواهای غنی و ارزشمند و پوشش خبری تحولات و مظلومیت شیعیان این شهرها.
4- و غیره