فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اخبار فوعه کفریا و تحولات جنوب حلب

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ

خوشبختانه بالاخره بعد از مدتی تاخیر دو روز پیش عملیات امدادرسانی به فوعه و کفریا و زبدانی و مضایا شروع شد.

٢٣ کامیون حامل کمک‌های غذایی، دارویی و بهداشتی به مضایا و ٢ کامیون به الزبدانی و ١٠ کامیون به دو شهر فوعه و کفریا در راستای مفاد توافق شش ماهه وارد شد. با وجود خوشحالی و امیدواری مردم فوعه و کفریا از امدادرسانی،اما مواردی باعث نارضایتی آنان شده:

١-برخی کامیونها حاوی محموله های ناقص هستند. به نظر می آید به علت عدم وجود ناظر،مسلحین در بازرسی ها تعدادی از اقلام رو سرقت نموده اند.

٢-یک کامیون تنها حاوی نایلون بوده، که به گفته شاهدان این همه نایلون میتونه نیاز کل بیمارستانهای خاورمیانه رو تامین می کند.

٣-کامیونهای حاوی سرم، فاقد بسته های سرنگ هستند.

٤-کامیون حاوی مواد غذایی،بیسکویتهای تاریخ گذشته بوده که قابل استفاده برای تغذیه کودکان نیست.

٥-هیچکدام از محموله ها حاوی نفت سفید و سوخت نبوده است

مردم فوعه و کفریا بیش از مسلحین،هلال احمر سوریه رو مسئول بروز این مشکلات میدانند.

ریف جنوبی حلب:

اقدام مثبت ارتش سوریه به پخش اعلامیه و فرستادن پیامک و پیام های صوتی به اهالی مناطقی که عملیات نظامی قرار هست صورت بگیره، علاوه بر اینکه باعث کوچ کردن اغلب شهروندان این مناطق به مناطق امن شده، یک نوع جنگ روانی موثر بر روی مسلحین هم بوده است.

قطعا خالی از سکنه شدن این مناطق باعث سهولت عملیات ارتش و به حداقل رسیدن تلفات غیرنظامی می شود. از دیروز بالگردها روی محله های تحت کنترل مسلحین در حلب هم اعلامیه ریختند و از اهالی درخواست کردند از مراکز تجمع مسلحین فاصله بگیرند.

تلفات مسلحین در این چند روز اخیر به خصوص در جنوب حلب شدیدا سنگین بوده،کمتر گروهی هست که بیانیه تسلیت بابت کشته شدن فرماندهانش نداده باشد.

مرصد سوری معارض شمار تلفات مسلحین طی دو هفته اخیر رو ٣٧٠ نفر و صدها مجروح اعلام کرد.

جالب اینجاست اورینت نیوز تندروترین شبکه حامی تروریستها از عملیات جنوب حلب به عنوان یک شکست و ناکامی بزرگ برای ارتش سوریه و متحدانش یاد کرده بود! اگر این به نظر اورینت شکست هست،معلوم نیست پیروزی ارتش قرار بوده چه بر سر مسلحین بیاورد.

در آخرین خبرها از حلب جنوبی، منابع ارتش از آزادسازی روستای صفیره واقع در شرق روستای بلاس خبر دادند. روستاهای قراصی و خان طومان هم زیر آتش سنگین ارتش سوریه هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی