فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خبرگزاری شبستان: در حالی که بیشترین جنایات در شهرهای نبل و الزهرا سوریه انجام می شود، اما باز هم مجامع بین المللی و حقوق بشری در این راستا سکوت کرده و فقط سکوت اختیار کرده اند.

به نقل از خبرگزاری شبستان از قم، این روزها گروهگ ساخته شده توسط استکبار با نام داعش که به اسم اسلام در حال ضربه زدن به مذاهب اسلامی است با ورود به مناطق شیعه نشین دست به فجایع گسترده ای زده اند.


دو منطقه و شهر شیعه نشین نبل و الزهرا که در ۲۰ کیلومتری حومه شمالی حلب و ۴۰ کیلومتری مرز ترکیه در مسیر حلب – اعزاز در شمال سوریه قرار دارند، این روزها موج جدیدی از تهاجمات داعش واقع شده  این گروه تکفیری با جنایات گسترده دست به آدم کشی و کودک کشی زده که متاسفانه در پس همه این مسائل هیچ گروه و سازمان مدعی حقوق بشری واکنش نشان نمی دهد.


این دو شهر شیعی که در منطقه مانده و از کشور خود دفاع کردند، مورد آماج حملات وحشیانه داعش قرار گرفته و با حمایت های استکبار جنایات بسیاری را شاهد بودند.

 یکی از نکاتی که مردم این منطقه را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است، محاصره طولانی شهرها است که نه تنها اجازه ورود هر گونه غذا و آب را نمی دهند، از سوی دیگر مسیر آب را بر روی مردم شهر نیز بسته اند.


 از این دو شهر شیعی نشین خبر می رسد که مردم برای تامین غذای خود روی به استفاده از گیاهان صحرایی آورده و متاسفانه مشکلات بسیاری دارند اما با این وجود شاهد سکوت رسانه ای کشورهای استکباری هستیم.

 دارو، غذا، آب و مسائل بهداشتی که نیازهای اولیه یک شهر جنگ زده به شمار می رود در نبل و الزهرا وجود ندارد و سازمان هایی مثل یونیسف که در چنین شرایطی وظیفه حمایت از کودکان را دارد، به هیچ عنوان حاضر نیست در منطقه فعالیت کند که نشان می دهد هویت این سازمان هم همانند سازمان های حقوق بشری یک هویت جعلی است که فقط به فکر منافع خود هستند.


 خون شیعیان در این دو شهر که نزدیک به 100 هزار نفر می شوند از سوی سلفی های وهابی و تکفیری ها مباح و جایز اعلام شده و این در حالی است که آنها در این راستا دست به بزرگترین جنایات می زنند.

 یکی از رمزهای موفقیت نبل و الزهرا مقاومت مردم این منطقه بوده اما این مقاومت در جریان یک جنگ نابرابر صورت گرفته و به هیچ عنوان در ادبیات جنگ جایی ندارد.


 موشک و خمپاره همواره بر سر مرد و زن و کودک بیگناه این منطقه ریخته می شود و دولت سوریه نیز تنها توانسته با بالگرد برای مردم این منطقه برخی کمک های اولیه را ارسال کند.

 گروه‌های تروریستی از زمان آغاز محاصره این دو شهر تاکنون بیش از ۵۰ حمله شدید علیه نبل و الزهرا انجام دادند که این حملات تاکنون به کشته شدن بیش از هزار نفر از اهالی منجر شده است.

 یکی از جنایات گروه های تروریستی در این منطقه ربودن کودکان و زنان بیگناه است که بیش از 100 نفر را شامل می شود.

 با این وجود گروه نیروهای مقاومت اسلامی نجبا با حضور در منطقه سعی در آرام کردن وضعیت و نجات مردم این منطقه شیعه نشین را دارند که تاکنون به پیروزی هایی نیز دست یافته اند.

 معاون دبیر کل گروه مقاومت اسلامی نجباء در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به جنایات داعش در این منطقه گفت: واقعا جنایات بسیار گسترده ای را این گروه تکفیری انجام داده اند و اصلا نمی توان اسم اینها را انسان گذاشت.

 حجت الاسلام شیخ جابر رجبی ادامه داد: وقتی برخی جنایات این گروه را مشاهده کردم از انسان بودم خودم خجالت کشیدم و مگر می شود انسان تا این اندازه بخواهد پست باشد و دست به چنین جنایاتی بزند.

وی در بیان جنایات این داعش در این دو منطقه سکوت کرد و گفت: فقط می توانم بگویم که در یک مورد این گروه عملیات های خود را شب ها انجام می دهند تا بتوانند به راحتی به حریم خصوصی مردم منطقه نفوذ کرده و..... .

شیخ جابر رجبی تاکید کرد: جای تعجب و تاسف دارد که مجامعی که به اسم حقوق بشر در این عرصه حاضر شده اند، امروز دلالان حقوق بشر هستند و هیچ حمایتی از این مردم مظلوم نمی کنند و طرفدار ظالم شده اند.



معاون دبیر کل گروه مقاومت اسلامی نجباء گفت: البته ما با افتخار برای آزادی این منطقه ورود کرده ایم و همه تلاش خود را برای آزادی کامل این دو شهر انجام می دهیم.

شیخ جابر رجبی تصریح کرد: با افتخار می‌گوییم 40 شهید در دفاع از مردم این منطقه تقدیم کردیم و این را برای خود یک فتح بزرگ می دانیم و ما برای دفاع از مظلوم و اسلام منطقه و شهر و کشور نمی شناسیم.

 معاون دبیر کل گروه مقاومت اسلامی نجباء تاکید کرد: به واسطه اینکه این دو شهر محاصره بود، نیروهای مقاومت اسلامی نجبا از طریق بالگرد و با چتر در منطقه فرود آمده و امروز خطر را از آن منطقه دور کرده اند.

 وی تاکید کرد: سوریه از عراق برای ما مهم تر است و گروه‌های مقاومت در عراق هیمنه آمریکا را به زمین کشیده‌اند زیرا داعش مورد حمایت آمریکا است.
 
معاون دبیر کل گروه مقاومت اسلامی نجباء با اشاره به فعالیت این گروه ادامه داد: ما تنها نیروی مقاومت عراق نیستیم بلکه ما نیروی مقاومتی هستیم که هر جا لازم باشد از حریم حق، اسلام و انسانیت دفاع می‌کنیم و این را بارها و بارها نیز نشان داده و به آن افتخار خواهیم کرد.

 شیخ جابر رجبی افزود: این را به همه می گوییم که ما نه دولت هستیم و نه مصالح سیاسی داریم که بخواهیم از کسی بترسیم، ما خط خود را از رهنمودهای رهبر خود یعنی امام خامنه‌ای می‌گیریم.
 
وی تاکید کرد: وقتی آقا می‌فرمایند باید این غده سرطانی از بین برود و یا می فرمایند که ما بینی عربستان را به خاک می مالیم، ما به عنوان سربازان ایشان این کار را خواهیم کرد.

  • مظلومیت شیعیان سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی