فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آخرین وضعیت فوعه و کفریا+تصاویر

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ
همزمان با تشدید حملات وحشیانه تروریستهای تکفیری به دو شهر شیعه نشین و در محاصره "فوعه و کفریا" در استان ادلب واقع در شمال سوریه، روز گذشته بالگردهای ارتش سوریه اقدام به ارسال محدود تدارکات برای مدافعان این دو شهر کردند.
به نقل از گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید حملات وحشیانه تروریستهای تکفیری به دو شهر شیعه نشین و در محاصره "فوعه و کفریا" در استان ادلب واقع در شمال سوریه، روز گذشته بالگردهای ارتش سوریه اقدام به ارسال محدود تدارکات برای مدافعان این دو شهر کردند. بنابر این گزارش، هلیکوپترهای نظامی ارتش سوریه روز گذشته مقادیری مهمات، موشک ضد زره و نان بر روی شهرهای فوعه و کفریا پرتاب کردند.

ین اقدام اگرچه موجب بهبود موقتی توان دفاعی نیروهای مدافع فوعه و کفریا می گردد، اما تاثیری در موج شدید قحطی و گرسنگی بیش از 50 هزار شهروند شیعه سوری ساکن در این دو شهر ندارد. دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریا از حدود 6 ماه پیش در محاصره کامل تروریستهای تکفیری مورد حمایت دولت ترکیه قرار داشته و روزانه صدها فروند موشک به سمت منازل مسکونی ساکنان آنها شلیک می شود.
روز گذشته بیش از 100 فروند موشک و خمپاره به فوعه و کفریا اصابت کرد که به شهادت 5 تن انجامید. بیماریهای عفونی و عدم امکان درمان مجروحین و همچنین گرسنگی و تشنگی مردم ساکن در این دو شهر فراگیر بوده اما مدافعان شیعه اعم از زن و مردم و پیر و جوان بر پایداری تا آخرین قطره خون در مقابل حملات تروریستها تاکید کرده اند.
لازم به ذکر است که با سقوط فرودگاه ابوالضهور و انتقال تروریستهای مستقر در اطراف آن به جبهه های نبرد اطراف شهرهای فوعه و کفریا، احتمال می‌رود که روند پیشروی حزب‌الله و ارتش سوریه در شهرک «مضایا» و پاکسازی شهر «الزبدانی» از بمب‌های کار گذاشته شده و جستجوی خانه‌به‌خانه [که تروریست‌ها را بشدت تحت فشار قرار داده] کُند شود زیرا که به موازت پیشروی رزمندگان «حزب الله»، احتمال تشدید حملات به شهرک‌های فوعه و کفریا وجود دارد.


چند روز پیش پایگاه اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری "احرارالشام" (وابسته به اخوان المسلمین سوریه و سازمان اطلاعات ترکیه) با انتشار تصاویری از اعزام صدها نفر تروریست تازه نفس به همزاه کاروانی از خودروهای زرهی، تانک، توپ، موشک انداز و نفربر به فوعه و کفریا خبر داده بود. در در حالی است که دولت و ارتش سوریه هنوز اقدام مناسبی برای حمایت از ساکنین این دو شهر و انهدام خطوط نقل و انتاقل و مراکز استقرار یگانهای توپخانه و موشکی آنها که در دشتهای اطراف این دو شهر شیعه نشین مستقر هستند نکرده است.


نظرات  (۱)

  • میثم شهبازی
  • چرا با چطر نیرو پیاده نمیکنن؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی