فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

انتقاد عباسیان از انفعال مدیریت فرهنگی/در کانون‌های بحران بین‌المللی مولد خبر و محتوای فرهنگی نیستیم.

عباسیان با اشاره به مدیریت فرهنگی که در بخش بین الملل تحت تاثیر رسانه های غرب است گفت:در کانون‌های بحران بین المللی مولد خبر و محتوای فرهنگی نیستیم . امروز سوریه را برجسته می کنند ما هم می رویم آنجا و فراموش می کنیم در افغانستان چه کردند و چه می کنند. متولیان مرکز گسترش توضیح دهند در دو سال گدشته چند کار ارزشی و استراتژیک نظام در داخل و حوزه بین الملل تولید کرده‌اند.

محمدرضا عباسیان مستندساز در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، درباره عدم  ساخت فیلم مستند در کشور سوریه و شهرهای شیعه نشین «نبل» و «الزهرا» اظهار داشت: مدیریت فرهنگی در حوزه تولید محتوا منفعل عمل می کند. منفعل از این جهت که غالباً گیرنده طرح است و نه سفارش دهنده آن. متاسفانه در سالهای اخیر این گیرندگی تبدیل به این شده که چه کسی این طرح را ارایه می دهد نه آنکه چه نگاهی در طرح آورده شدو با چه مقصودی!

وی با اشاره به انفعال مدیریت فرهنگی در همه حوزه ها توضیح داد: مدیران فرهنگی در بخش بین الملل متاسفانه تحت تاثیر خبر و مشخصاً اخبار رسانه های غرب هستند هرجایی که آن‌ها برجسته و پررنگ کردند ما هم به سراغش می رویم و هرجا که فروکش کرده  ما هم فراموش می کنیم .

سازنده مستند «مدرسه» و «نرمین تولیچ یک بازیگر» در ادامه گفت:  در کانون‌های بحران بین المللی مولد خبر و محتوای فرهنگی نیستیم . امروز سوریه را برجسته می کنند ما هم می رویم آنجا و فراموش می کنیم در افغانستان چه کردند و چه می کنند. دنیا فراموش کرد در بوسنی چه کردند ما هم فراموش کردیم!

وی در ادامه تاکید کرد : بهتر است متولیان مرکز گسترش توضیح دهند در دو سال گدشته چند کار ارزشی و استراتژیک نظام در داخل و حوزه بین الملل تولید کرده اند . صدا و سیما مهمترین مرکز تولید مستند های خوب است که  پیش از این گروه مستند شبکه 4 این مسئولیت را برعهده داشت البته گاه تولید مستند صرف را مد نظر داشتند که نگاه روشنفکری در آن دیده می شد اما  با کمال تعجب آن هم تعطیل شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی