فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، دو شهرک شیعه نشین «کفریا» و «فوعه»، واقع در ریف ادلب، در شمال غربی سوریه از بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) از چهار محور مورد حمله گسترده و شدید گروه‌های تروریستی تکفیری از جمله «جبهه النصره» قرار گرفته است.

حمله گروه‌های تروریستی تکفیری با حملات خمپاره‌ای و موشکی این گروه‌ها از شهر «بنش» همراه بود و در پی آن درگیری‌های شدیدی بین عناصر تکفیری و نیروهای کمیته‌های دفاع مردمی کفریا و فوعه به وقوع پیوست.


با وجودی‌که موشک و خمپاره همچون باران اهالی فوعه و کفریا را هدف گرفته است، با این حال مقاومت مردمی در این دو شهرک همچنان ادامه دارد.




احمد یکی از ساکنان فوعه می‌گوید: آنقدر موشک و خمپاره برسر ما ریخته شده، حتی بچه‌ها هم می‌توانند، از صدای شلیک آنها و قبل از فرود آمدن و اصابت نوع آن را تشخیص دهند.



پس از سیطره ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» به سرکردگی جبهه النصره بر شهر «ادلب» مرکز استان ادلب، در شمال غربی سوریه در  مارس گذشته، این ائتلاف اقدام به محاصره این دو شهرک که در 8 کیلومتری شهر ادلب واقع شده‌اند و جمعیتی بالغ بر 45 هزار نفر را در خود جای داده‌اند، کرد.

 احمد ادامه می‌دهد: کودکان همیشه در بیم از حملات موشکی و خمپاره‌ای بسرمی‌برند، گازوئیلی برای راه انداختن پمپ‌های آب وجود ندارد. نه برقی هست و نه غذا و نه شیری برای کودکان.



اگرچه سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین المللی مدافع حقوق بشر از اوضاع جاری در کفریا و فوعه آگاه هستند، اما تاکنون هیچ اقدامی برای شکستن محاصره و یا ارسال کمک‌های بشر دوستانه به اهالی این دو شهرک انجام نداده‌اند.



تاکنون نیازهای اساسی معیشتی و غذایی اهالی کفریا و فوعه توسط بالگردهای ارتش سوریه برآورده شده‌اند، اما این کمک‌ها نیازهای مردم این دو شهرک را برآورده نمی‌کند.



منابع محلی تاکید می‌کنند: اما نگرانی مردم در فوعه و کفریا نیازهای غذایی و معیشتی نیست، بلکه اتمام دارو و تجهیزات پزشکی و بیم و وحشت از حمله گروه‌های تروریستی تکفیری و تصرف کفریا و فوعه به شدت نگرانی اصلی آنها شمرده می‌شود.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

«پیامبر اکرم (ص) : هر کس فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری می طلبد و به یاری او نرود مسلمان نیست.»
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی