فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کتاب "نبل‌الزهرا" به زودی چاپ خواهد شد

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

"نبل‌الزهرا" به زودی چاپ خواهد شد/سعید عاکف در گفتگو با «نسیم» در 30 تیر ماه 1394، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به نظرم انتشار این کتاب از جمله اولویت‌های کشور است/ متاسفانه دستگاه‌های مختلف بهای لازم را به ما برای چاپ این اثر نمی‌دهند

سعید عاکف در گفتگو با «نسیم»، با بیان اینکه معتقدم انتشار کتاب «نبل الزهرا» با توجه به شرایط امروز اولویت اول کشور به شمار می رود، گفت: چرا که مخاطب با خواندن محتوای این کتاب متوجه خواهد شد که دشمنان در حال انجام چه کارهایی در داخل کشور و در منطقه هستند.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به شدت در داخل کشور در حال فعالیت هستند، از این رو نیاز به چاپ این اثر و امثال آن به شدت در کشور احساس می شود.

مدیر انتشارات ملک اعظم اظهار داشت: متاسفانه دستگاه های مختلف بهای لازم را به ما برای چاپ این اثر نمی دهند، با این حال امیدوارم بتوانیم «نبل الزهرا» را به زودی منتشر کنیم.

عاکف خاطر نشان کرد: تقریبا می توان گفت کارهای این اثر به پایان رسیده است و به زودی منتشر خواهد شد؛ البته ما آثار دیگری را نیز در آستانه چاپ داریم ولی اولویت مان چاپ این اثر است.

گفتنی است، «نبل الزهرا» درباره دو منطقه ای به همین نام در استان حلب سوریه هستند کهه به مدت 3 سال از سوی گروه های تکفیری و مدعیان حقوق بشر به محاصره در آمده و شیعیان این دو منطقه در بدترین شرایط ممکن زندگی می گذرانند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی