فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عضو سوری شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در نشست عمومی همایش بین المللی امام سجاد زین العابدین(ع) که پیش از ظهر امروز شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، بیان داشت: من حامل یک درد از حرم حضرت زینب(س) و همچنین از مقام حضرت رقیه(س) هستم.

«شیخ نبیل الحلباوی» اظهار داشت: نماز جمعه در طول این سال‌های درد و رنج یک هفته هم قطع نشد و صداهای اعتراض آمیز هم از سوی نمازگزاران در گوشه‌های این دو مقام بلند می‌شود.

وی افزود: من حامل پیام پایداری و استقامت برادران در "نبل" و "الزهرا" و حومه‌های "حمص" و هر جایی که اتباع اهل بیت(ع) در آنجا زندگی می‌کنند هستم.چ

این عالم سوری با اشاره به اینکه باید در سوریه خط اهل بیت(ع) را نمایندگی کنیم خاطرنشان ساخت: این تنها خطی است که برای مسلمانان دارای خیر است و ابعاد ارزشی و رفتاری برای آن‌ها دارد.

شیخ نبیل الحلباوی در پایان تاکید کرد: سیره ائمه باقی خواهد بود و همان چیزی است که تمام بشریت به آن احتیاج دارند و نشان دهنده‌ی نیازهای یک انقلاب است.

شایان ذکر است؛ ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با شعار «هم افزایی و مشارکت در پیشبرد اهداف اسلام» امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

۵۰۰ نفر از میهمانان خارجی از ۱۳۰ کشور به همراه ۵۰۰ نفر از میهمانان داخلی در این اجلاس چهار روزه حضور دارند و قرار است شرکت کنندگان با سخنرانی و حضور در کمیسیون‌ها دیدگاه های خود را درباره مسائل جهان اسلام مطرح کنند.

  • مظلومیت شیعیان سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی