فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آخرین وضعیت فوعه و کفریا

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ق.ظ

به نقل از جهان اسلام، طی روزهای اخیر پس از تصرف الصواغیه اوضاع فوعه و کفریا آرامتر شده است ولی فقط تلاشی از طرف تروریست ها برای تصرف تل الخربه صورت گرفت که طی آن پس از منهدم شدن سه تانک و نفربر و غنیمت یکی از آنها با شکست مواجه شد.

شرایط انسانی همچنان در شهرکها وخیم می باشد، آب آشامیدنی،سوخت،دارو و غذا بسیار کمیاب شده و مدافعین  برای دفع حمله تروریست در صورت حمله مجدد درخواست تسلیحات و موشک های بیشتری نموده اند.

لازم به ذکر است شبکه سما سوریه طی خبری در مورد شهرکهای محاصره شده از فوعه با عنوان فوعه گراد (عطف به استالینگراد در جنگ جهانی دوم)،اسطوره ی پایداری سوریه نام برده شد.

آخرین وضعیت به صورت زیر هست :

  • مظلومیت شیعیان سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی