فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

فریاد های مظلومانه و دادخواهانه «هل من ناصر ینصرنی» شیعیان تحت محاصره شهرهای نبل، الزهراء، الفوعة و کفریا سوریه

فریاد مظلومیت شیعیان سوریه

برادران و خواهران شیعه ما در شهر ها نبل، الزهراء، کفریا، الفوعة کشور سوریه ماه ها تحت محاصره گروه های تروریستی تکفیری می باشند و فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهند. **نصرمن اله وفتح قریب**برادران و خواهران سوری من:آگاه باشید که ان مع العسر یسرا ... بدون شک پیروزی از آن شیعیان مظلوم سوریه خواهد بود.انشاءاله به زودی خبرهای خوش از وطن عزیزتان سوریه خواهید شنید. صبرپیشه کنید.والعاقبت للمتقین

کمپینی برای پایان دادن به یکی از بزرگ‌ترین محاصره‌های تاریخ-«نبل» و «الزهراء» را آزاد کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مین‌گذاری در اطراف دو شهرک شیعه‌نشین «نبل» و «الزهرا» اقدام دیگری است که تروریست‌های تکفیری پس از ناکامی در حملات مستقیم، علیه شیعیان این دو شهرک محاصره شده انجام داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با گذشت بیش از چهار سال از محاصره دو شهرک شیعه‌نشنین «نبل» و «الزهراء» در استان حلب سوریه، گروه‌های تروریستی منطقه از جمله گروه تروریستی جبهه النصره حملات سنگین و مستمر زمینی، خمپاره‌ای و موشکی علیه دو شهرک انجام داده‌ و موجب کشته و زخمی شدن دهها تن از اهالی و وارد آمدن خسارات مالی فراوان شده‌اند.

علی رغم محاصره کامل و کمبود شدید آب آشامیدنی و مواد اولیه بهداشتی و غذایی، نیروهای مردمی حاضر در دو شهرک بخوبی توانسته‌اند در چند سال گذشته تمامی حملات تروریست‌ها را دفع و عملیات‌های آنان را با شکست مواجهه کنند.

در این میان، یکی دیگر از اقداماتی که نیروهای جبهة النصره و احرارالشام در کنار عملیات‌های نظامی و پرتاب خمپاره انجام می‌دهند، مین‌گذاری در اطراف این دو شهرک است.

به گزارش فارس، روز دوشنبه (دیروز)، تعدادی از اهالی دو شهرک برای کار به نزدیکی یکی از کارگاه‌های موجود در شهرک الزهراء رفتند که بر اثر انفجار مین «حسن عدنان حمادی» از اهالی شهرک نبل شهید و «علی حنبلاس» و « بشار حمزه» از اهالی شهرک الزهراء بشدت زخمی شدند؛ این دو زخمی بلافاصله بعد از انفجار بسرعت به بیمارستان شهرک الزهراء انتقال داده شدند.

مین‌گذاری‌ها در اطراف نبل و الزهرا، در سال‌های گذشته هم انجام می‌شده است. در طول این سال‌ها، تعدادی از اهالی به شهادت رسیده‌اند.

بنا به این گزارش، با افزایش مین‌های به کار گذاشته شده توسط تروریست‌ها، گروهی از نیروهای مردمی از روز گذشته شروع به پاکسازی بخش‌هایی از منطقه کرده‌اند.

  • مظلومیت شیعیان سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی